AKTUALNE OFERTY
-UNIEWAŻNIONE POSTĘPOWANIE-
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 16.01.2024 r.
dotyczące wykonania dokumentacji przetargowej i obsługi prawnej w związku z
realizacją projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Parafii pw. św. Stanisława Kostki w Birczy”
-UNIEWAŻNIONE POSTĘPOWANIE-
Wyjaśnienie wątpliwości dla składających oferty:
1.Czy dostęp do dokumentacji, wskazanej w zapytaniu ofertowym może odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej? W naszej ocenie i praktyce nie jest wymagane osobiste stawiennictwo w celu profesjonalnej obsługi zadania.
Odpowiedz: Niestety Zamawiający większość dokumentacji posiada jedynie w wersji papierowej. Projekt był pisany w 2019 roku. Dostęp do dokumentacji jest możliwy wyłącznie w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym tj. „Zamawiający udostępnia dokumentację Projektu w tym m.in.: wniosek o dofinansowanie hrf, hw, audyt energetyczny w siedzibie Zamawiającego – z prawem wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00 za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego”
2. Czy Parafia będzie miała przygotowany Opis Przedmiotu Zamówienia?
Odpowiedź: Nie
3.Czy Parafia będzie miała przygotowane dokumenty w zakresie szacowania?
Odpowiedź: Nie
4.Jakie dokumenty do wykonania ma na myśli Zamawiający określając je mianem „załączników”do dokumentacji przetargowej? Czy należy wykonać również m. in. dokumentację projektową, STWIORB, przedmiar itp?
Odpowiedź: Należy przeprowadzić postępowanie od ogłoszenia do wyboru wykonawcy łącznie z ewentualnymi pytaniami oraz skargami/odwołaniami. Załączniki dotyczą ww. procesu.
Nie należy wykonać dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiar.
5.Czy obsługa prawną może być prowadzona „zdalnie”, tj. za pomocą środków elektronicznej?
Odpowiedz: Zamawiający posiada dokumentacje techniczną wyłącznie w wersji papierowej. Zgodnie z zapytaniem ofertowym „Zamawiający udostępnia dokumentację Projektu w tym m.in.: wniosek o dofinansowanie hrf, hw, audyt energetyczny w siedzibie Zamawiającego – z prawem wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00 za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego”
6. Czy czas na realizację zadania (od 01.02 do 04.03.2024 r.) obejmuje również publikacje postępowania przetargowego?
Odpowiedź: Czas obejmuje przeprowadzenie całości postępowania i przed dniem 04.03.2024 r. wyłonienie wykonawcy i podpisanie umowy na wykonanie robót budowlanych.
PLIKI DO ZŁOŻENIA OFERTY:
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH
,
,
,
,
,
,
,
STARSZE OFERTY
NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 20.10.2023 r.
dotyczące świadczenia usługi zarządzania projektem, w związku z realizacją
projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Parafii pw. św. Stanisława Kostki w Birczy